Moda

Transmisje sprzedaży ubrań – nowy wymiar zakupów odzieżowych online

• Zakładki: 58


Wszyscy lubimy zakupy online. W okresie lockdownu, kiedy galerie handlowe były zamknięte, jeszcze więcej biznesów przeniosło się do sieci. Jako klienci przyzwyczailiśmy się do zakupów w sklepach internetowych i nic dziwnego. To szybkie i wygodne. Nie można jednak porównać kupowania na podstawie zdjęcia na stronie www i kupowania na żywo w sklepie. Wiele sklepów, szczególnie odzieżowych, zaczęło wtedy organizować transmisje sprzedażowe na żywo. Transmisje sprzedaży ubrań cieszą się wyjątkową popularnością. Na czym polega ich fenomen i dlaczego warto robić na nich zakupy?

Transmisje sprzedaży ubrań z odzieżą damską

Transmisje sprzedaży ubrań przyciągają tysiące klientek i klientów. W dużej mierze jest to zasługa wyjątkowej atmosfery takich spotkań. Transmisja live przypomina spotkanie z przyjaciółką. Oglądasz ubrania na modelce, możesz zadać dowolne pytanie dotyczące ciucha i wchodzić w interakcje z innymi uczestniczkami transmisji. Nie musisz wychodzić z domu, żeby poczuć się jak na zakupach z koleżanką. Taka forma zakupów jest też wyjątkowo prosta. Nie musisz zakładać konta ani wypełniać formularzy zakupowych w sklepie online. Najczęściej zakup potwierdza się komentarzem lub wiadomością prywatną. Szybko, prosto i jeszcze wygodniej, niż w przypadku klasycznych zakupów w internetowym sklepie odzieżowym. 

Próbowałaś już takiej formy zakupów? Jakie masz doświadczenia z transmisjami sprzedaży ubrań? Daj nam znać w komentarzu!

Artykuł powstał przy współpracy z firmą Madzia Styl – transmisje sprzedażowe live.

Fot. Shutterstock.

comments icon0 komentarzy
0 komentarze
134 wyświetlenia
bookmark icon

Napisz komentarz…

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *