Zdrowie

Jak zwiększyć odporność w sezonie jesienno-zimowym? Sprawdzone metody!

• Zakładki: 61


Niższe temperatury, mniej słońca, a także kapryśna pogoda nie wpływają pozytywnie na naszą odporność. Nie bez powodu jesień i zima kojarzą się z sezonem infekcji i przeziębień. Jednak nie musi tak być, te dwie pory roku dadzą się lubić – wystarczy tylko zadbać o swoją odporność! Stosując kilka sprawdzonych metod unikniecie kataru i leżenia w łóżku i będziecie mogli cieszyć się urokami tych wspaniałych pór roku. Oczywiście w tym przypadku sprawdza się zasada, że znacznie lepiej jest zapobiegać, niż leczyć. Ruszamy po zdrowie!

Więcej witamin to większa odporność!

Witaminy, które dostarczamy wraz ze spożywanym jedzeniem budują w naszym organizmie coś w rodzaju tarczy ochronnej, która zabezpiecz nas przed atakiem wirusów i bakterii z zewnątrz. Jednocześnie witaminy wspomagają działanie naszego organizmu, co przekłada się na mniejsze ryzyko kontuzji, stanów zapalnych itd. Najlepszymi źródłami witamin są owoce i warzywa – jednak zimą i jesienią nie tylko trudno o świeże produkty, ale także zawartość składników odżywczych w nich jest niższa niż latem. Warto więc pamiętać o regularnej suplementacji, aby dostarczyć odpowiedniej ilości witamin i zwiększyć odporność. Kluczową witaminą jest witamina C i D3, których w naszej diecie w sezonie przeziębień może być zdecydowanie za mało. Dlatego warto sięgnąć po dobrej jakości suplementy na odporność. Pamiętajcie, że o suplementacji należy pamiętać zanim przeziębienie zacznie „łamać w kościach”. Artykuł powstał przy współpracy z firmą Najlepsze Suplementy.

comments icon0 komentarzy
0 komentarze
15 wyświetleń
bookmark icon

Napisz komentarz…

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *